donderdag 21 maart 2013

Lieve mensen, ik heb jullie iets te vertellen.

Na 4 jaar intensief Tupperware hebben Vincent en ik besloten om te stoppen.

Het was geen gemakkelijke beslissing, maar soms moet een mens prioriteiten stellen.

De combinatie met werk, vooral van Vincent's kant, wordt moeilijker en moeilijker.
Bovendien starten wij dit jaar nog met grote verbouwingen die ook onze aandacht en tijd zullen opeisen.

Het is 4 jaar mooi geweest en ik wil jullie en vooral ook Tupperware zelf bedanken voor de vriendschap, de steun, het vertrouwen in ons, de kookmomenten, de productuitleg en nog zoveel meer.
Ik heb veel geleerd en ben als persoon dankzij tupperware gegroeid.
 

Ik blijf een fan in hart en nieren en ik wens jullie alle goeds. We zien elkaar ongetwijfeld nog wel eens terug. 

Op zaterdag 27 april hou ik uitverkoop bij mij thuis. Dus wie nog batjes wil doen, het is de laatste kans.
We starten om 10u en gaan door tot ongeveer 15u.

Mijn adres kun je bekomen door mij een mailtje te sturen op hilde430@yahoo.co.uk

Vele groetjes !
Hilde

Geen opmerkingen: